HTML

Medve Megmondja!

Most megmondom, hogyan kell élni...! Mit egyél, mit igyál, hova menj és mit hallgass. Kaja, pia, kocsma, étterem, utazás, zene vagy csak otthoni vacakolás? Dönteni nehéz. De Medve megmondja merre menj...

Friss topikok

  • paRADIcsom: :):) (2009.12.17. 22:24) Prága
  • MézesGrizzly: @paRADIcsom: Ata bazmeg, nem megmondtam, hogy beszállhatsz ha akarsz!? Mck. (2009.12.02. 08:06) Első mutatkozás.
  • paRADIcsom: Többen is úgy érzik a környezetemben - természetesen magamat is beleértve - hogy igazságtalan maga... (2009.11.29. 22:58) Sport?

Linkblog

2009.12.10. 12:23 MézesGrizzly

Nátha.

 Megjött a nátha. Egy-két napig bújkált, figyelt mit reagálok, aztán csak kidugta a kis rohadék a fejét. Persze, megvárta míg megfelelő közelségbe került a prágai út (holnap...).

Mindíg így csinálja. Semmi rohanás, elhamarkodás. Tudja, hogy ha elaltatja az éberségemet akkor előbb utóbb hibázok (pl. gyanútlanul kiszállok a kocsiból ingben, mert lusta vagyok a 3 fokban felhúzni a pékségig tartó 20 méterre a kabátomat), és akkor lecsap mint a héja. De benne nincs vitamin... 

Nehéz ebben a modern világban eligazodni, hogy mit tegyél, így megadom a nátha kiirtásának Pai Mei féle Halálos Ötpontos Technikáját.

1. C vitamin. Dr. Chen patikája féle. Ez organikus, nem szintetikus, beépül a szervezetbe mint Kun Béla. Ebből 6-8000 mg naponta sokkolja a náthát, menekülni fog a geci!

2. Folyadékbevitel. Most nem az amire gondolsz. Mindenféle meleg gyógyteák mézzel, kifőzött friss gyömbér. 4-5 liter naponta. Kimos mint a Biopon.

3. Oscillococcinum, Aspirin. Fokhagyma. Gyömbér. Semmi más gyógyszer nem hatásos. Egyszer próbáltam valami komplex nátha elleni szart amit a tv-ben hirdettek. Úgy megállította az orrfolyásomat, hogy belém keményedett a takony, majdnem belehaltam. 

4. Szauna. Ha nem vagy lázas.

5. Döglés otthon. Zenehallgatás. Kizárólag melankólikus előadók. Blues minden mennyiségben. De Tom Waits minden betegségre működik. Ezt még kifejtem egyszer...Addig is: 

Fontos megemlíteni, hogy ha a PMfHÖT nem működne akkor valamit elbasztál és lúzer vagy. Mert mindíg működik. De még mindíg maradt egy esély. Elmégy Prágába sörözni!És ez nem vicc. Álljon itt tanúságul egy régi történet, élő (Cinó, Bodzy, Szaki) tanúkkal.

Történt egyszer, hogy megbetegedtem. Úgy másodéves lehettem. De nem ám csak úgy, hanem igen-igen meg voltam én betegedve. Valami májgyulladással indult, aztán még rájött arra egy himlőféle is, amitől minden testhajlatom kívül-belül a legapróbb dörzsölésre vörhenyes kiütéssel válaszolt. Folyt-dugult az orrom, fájt a fejem és minden ízületem. Három hétig mindenfélével kezeltek. Többféle durva antibiotikummal, szteroiddal is, amikre felháborodott szervezetem frankó allergiás reakciókkal válaszolt. Nem gyógyultam. Sőt!

Nem maradt más mint az, hogy egészen máshogy kezdek harcolni. Megszületett a döntés: leszarom az egészet és elmegyek Prágába sörözni. Három nap és kb.60 sör után frissen, gyógyultan szálltam le a vonatról. Máig sem értem, de orvostársaságban mindíg elmondom a sztorit. Általában hümmögnek...

Van valami a prágai sörben ami nem jön át az üveggel. A kocsmai mikroklíma vagy mi. Hihetetlen de működik. Ajánlom minden bajra!

Tegnap elkezdtem az Ötpontosat, de az biztos, hogy Prágában érek a kúra végére!

Ahoj!

 

Szólj hozzá!

Címkék: prága sör nátha pai mei


A bejegyzés trackback címe:

https://medvemegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr271587993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása